poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień Mamy dla mnie szczególnie ważny

Mama, to taka osoba, z którą łączymy najpiękniejsze wspomnienia z dzieciństwa. Mojej Mamy niestety nie ma już ze mną dziewiąty rok.. Jednak zawsze, na co dzień i od święta, jest obecna w moim sercu. Czuwa. To, że jestem dziś człowiekiem, jakim jestem, zawdzięczam przede wszystkim jej miłości i poświęceniu. Dziękuję Ci Mamo. 

Dla Mamy zawsze pozostaniesz dzieckiem.
Życzę wszystkim Mamom, sobie również, by każdy dzień przynosił wiele radości a zmartwienia okazywały się małe i chwilowe. Życzę też by każda z nas odnajdowała same najpiękniejsze emocje w szczególnej relacji matka - dziecko. Oto kilka wspaniałych fotografii, które dorosłe dzieci zrobiły swoim Mamom w formie niepowtarzalnego i oryginalnego prezentu w tym szczególnym dniu. Mnie się podoba, a Wam? 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DaWanda