środa, 3 września 2014

Mam swój butik na DaWanda.com !



Mam wspaniałą nowinę! Na DaWanda.com  ruszył nareszcie Mój Butik, do którego SERDECZNIE ZAPRASZAM! Długo czekałam na aktywację. Wstawiłam pierwsze cztery projekty i po dwóch miesiącach czekania (nie wiem na co) w ciszy, postanowiłam się upomnieć o aktywację na forum. Zadziałało! Szybciutko aktywowali mój sklep - szkoda, że nie wpadłam na to wcześniej...  Lajkujcie, śledźcie, UDOSTĘPNIAJCIE ten link innym! Z góry Dziękuję za każdy gest z Waszej strony  ;D





W końcu postanowiłam na poważnie zająć się szyciem pieluszek wielorazowych i akcesoriów związanych z naturalną higieną niemowląt i ich Mam. Ponadto już wkrótce w mojej ofercie będzie można znaleźć dekoracje dla domu mojego projektu jak również ręcznie wykonaną biżuterię dla siebie i dziecka.


Jestem miłośnikiem dzieł tworzonych ręcznie, dlatego każda rzecz w moim sklepie jest i będzie niepowtarzalna, wykonana z pasją i zaangażowaniem. Dotyczy to przede wszystkim dekoracji i biżuterii. Pieluszki wielorazowe oraz akcesoria dla niemowląt są tworzone na podstawie moich doświadczeń jako mamy. Jestem początkującym EkoRodzicem i zachęcam każdą Mamę i każdego Tatę do tego by nim być!


Już wkrótce w moim butiku będzie szeroki wybór pieluszek wielorazowych i akcesoriów, tak by zaspokoić upodobania każdego EkoRodzica a przede wszystkim dzieci, szczególnie tych najmłodszych, jak również dekoracje dla domu i biżuterię mojego autorstwa. Zapraszam do obserwacji mojego butiku już dziś.


Moje produkty powstają zawsze z bezpiecznych i najwyższej jakości materiałów.  Dbam o każdy szczegół moich rękodzieł. Raz jeszcze zapraszam do zajrzenia! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DaWanda