wtorek, 8 kwietnia 2014

Nigdy Nieodpakowany Prezent - macie taki?

Macie u siebie w domu prezent, który nigdy nie został odpakowany mimo upływu czasu? A może otrzymaliście kiedyś prezent, który nie został przez Was odpakowany, ponieważ jego opakowanie go zdobi? JA MAM TAKI! Nie wiecie o co mi chodzi? Spójrzcie na to:



Przecież jak odpakuję te filiżanki nie będzie powrotu - staną się zwykłymi, jednymi z wielu w moim domu, naczyniami do kawy, a ja tego nie chcę. Chcę by dostojnie zdobiły moją kuchnię. Mój mąż się ze mną zgadza. Dodam, że był to upominek ślubny, więc nasz wspólny. Poza tym nie dostaliśmy do tych filiżanek pasujących łyżeczek,więc kto wie... może kiedyś... W każdym razie obecnie nie zamierzam ich jeszcze odpakowywać. A Wy? Macie taki prezent w domu? Może więcej niż jeden? Piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DaWanda